tro och tvivel

sitter hemma med panik. som tur är har jag min gullunge mi som hjälper mig men det känns ändå som att det inte kommer lösa sig. helvete. är för naiv.
har förutom det haft en rätt skön dag. vaknade hemma hos vindar 2 min innan jag skulle dra till skolan, men supergirl som jag är hann jag i tid! hade svenska och rättskunskap då vår lärare passade på att ha halvtidssamtal. till mig sa hon att hon ser min potential jag har när jag väl är på lektionerna men jag har varit borta för mycket för att uppnå dom högre betygskriterierna. men om jag kommer på resterande lektioner kan jag lätt nå mvg för hon ser att jag har det i mig, haha. känndes så jävla bra att höra :) så nu blir det till att satsa!
sen hade vi lurre. åt med linnéa, mi och anja. det var cosy. traskade tillbaka till skolan, chillade med thomas och erik i repan och sen spelade mi in en jätte rolig video på mig hahaha. dör. sen samhälle, hade bara en halvtimmes lektion med mr fischer. skönt att få gå hem tidigare.
nu är jag hemma och har som sagt ångest över mitt "lilla" problem. ska faktiskt prata med mamma om det och hoppas på att hon kan hjälpa mig.. det finns ju en första gång för allt.

bjuder på några bilder från igår när vi var i stan. xoxo /S





Kommentarer
Postat av: Vindar

Otroligt fin bild på mig älskling <333

2010-04-20 @ 19:09:30
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0