torsdag

cha cha :) mitt första riktiga inlägg i bloggen haha och mi trodde att det var hon som skulle ha problem med uppdateringen ;) söt. igår var vi i alla fall först och solade på solkungen vid odenplan. ska försöka börja sola regelbundet så man blir lite brun till sommaren.



efter vi hade solat mötte jag upp min pojkvän, vi drog och käkade i kungshallarna och sen gick vi på bio och såg the bountyhunter typ med natalies favorit skådis gerad butler ;) men den var faktiskt skit bra! sen åkte vi hem till min älskling och så sov jag över här.

vi ska ut på en promenad nu och sen ska jag ringa mi och planera lite. känndes som att dagens planer vart lite ändrade haha.
puss S


Kommentarer
Postat av: YVONNE

Snygg outfit

2010-04-09 @ 11:29:42
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0