sara har fel!!!

inte gjort mkt idag.... varit i skolan och på kanal 5, haha det va rätt kul när han programledare kom in från Ballar av stål och frågade om han kunde på låna studion nere i källaren för dom skulle tydligen filma när han bytte om, när kamrateamet kom lite senare sa han till mig och My att vi gärna fick komma ner.. ( varför skulle vi vilja stå där och kolla när han bytte om?) hehe. aja, åt sushi med lilli, sara och anji sen MYYYS!!! åkte sen hem efter samhällen och gklodde på tv. När pappa kom hem gick vi ut och sprang och jag åste säga, vilken kondis jag har fått!!!! :O haha det va kul när vi va ca 100m ifrån vår port, pappa springer lite framför mig och så kollar han bakåt och jag börjar direkt kuta... och han oxå, sprang de där sista metrarna och vann och sen stog vi och asgarva och kunde inte andas HAHAHA.
  / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0