nervös

godmorgon! blev inget mer inlägg för mig igår. åkte hem till min älskling efter skolan och sen fastnade jag här hehe... vaknade först vid 10 i 10. tänkte inte på vad klockan var eftersom jag börjar kvart i 2 dag så jag la mig för att somna om. då sa vindar att han var tvungen att gå snart eftersom han har praktik och dom kom jag på vad klockan egentligen var, så jag ba älskling du måste gå nu!!! haha stackarn. så han flög upp och sprang iväg. duktig kille :) 
efter han hade gått somnade jag om och så vaknade jag nu klockan 11. sen dess har jag pratat med natalie. imorgon ska jag gå som modell för hennes skola John Bauer. är inte helt säker på hur det ska gå till så jag är ganska nervös men det ska bli kul! uppdaterar mer om det imorgon. nu ska jag titta på nya gossip girl innan jag gör mig iordning och drar till skolan! /S

 
jag och min natalie <3

Kommentarer
Postat av: Nati

min älskling <3

2010-04-14 @ 13:27:11
Postat av: Nathalie

tack detsamma:)



hoppas du mår bra?^^

2010-04-14 @ 14:43:45
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

det är bra med mig, hur är det själv? :D<3

2010-04-14 @ 23:38:41
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0