möta sara

såå, nu har jag packat lite och gjort mig iordning, ska dra mig bort till bromma och möta sara snart och sen ska vi inte till stan en stund innan skolan börjar, tror jag går till kanal 5 medans de andra har rättskunskap. Sen ikväll så ska ju jag och sar hem till min mamma och äta middag och så, vi får se hur dte blir imron när restan av gänget kommer hem, hehe. men det komemr nog gå bra :) ! ringde precis sara och hon ska åka om en halvtimme men nu satt hon o spela ROBOT UNICORN ATTACK... suck! haha värsta töntspelet egentligen :P hoppas hon hinner till bromma för annars blir jag sur!
xo /M

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, allt bra med dig? :) kram

2010-04-16 @ 17:04:21
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0