dålig uppdatering

inte uppdaterad på ett tag nu, sorry... har varit lite skola och så, inte riktigt haft lust.
Idag hade vi iaf nationella i svenski, det gick faktiskt bra:) jag och natta fick cred av vår lärare bara för att vi va i skolan halv 8 och provet började 8, dukti vi är :D. Efter det så gick jag natta, sara och adam till sleven och sen drog jag, sara och adam upp till odis för att möta söta natalie S.. på bussen mötte jag robin som jag inte träffat på jätte länge så det va kuuuli!!! men mne, vi tjejer drog till stan och sen gick vi till odd molly eftersm vi hade någon inbjudan till utförsäljningen. hittade ett linne och en tröja men orkade inte ställa mig i kön som seriöst va 50m lång!!!! helt sjukt. Gick förbi kanal 5 en snabbis på vägen till östra och sa hej till min kära syster, såg även hon Frida Fahrman. Åkte hem sen och kollade på tv, somnade sen och sov i typ 3 timmar... hehe :P. Men men, ikväll orkar jag inte göra nått alls!. Felle ville att jag skulle följa med till Magge och fira hnom ch det skulle jag gärna gjrt om det inte va så att mitt ex skulle dit... orkar verklligen inte träffa honom och jag kommer bara bli äcklad så... 
hörs senare / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0