Blackans egen Vindar

Sho bre, Blackanboy Vindar här. Sara bad mig skriva ett inlägg så here I go.
Kan ju börja med att säga att jag verkligen inte tycker om Saras kompis E*** kuk~~ Han är irriterande och varje gång jag ser hans namn så börjar jag brinna. Men men, bra pojkvän som jag är så lägger jag det åt sidan och ignorerar honom för min kära flickväns skull. Ni vet att min flicka är så snygg och så intressant att alla vill vara med henne eller vara vän med henne.. Dvs väldigt många killar, det är ganska jobbigt men jag vet ju att hon håller sig till mig så det är chill.
Vad har min babe och jag gjort då? Igår kom hon hem till mig vid tre tiden och efter ett tag drog vi hem till henne, hennes morsa och hennes mammas man hade gjort tacos som vi satt och åt. Efter det lekte jag och Sara sen kollade vi först på Murder at 1600 och sen på Spin city, Spin city och filmen the spirit är så jävla lika. Dem är helt annorlunda från alla andra filmer men dem är så grymma på sitt eget sätt.
Måste börja runda av, vill hinna skriva ett inlägg på min blogg med. Nu var ni nyfikna va? Haha, den får ni inte! Nej men jag gästbloggar bara, så vågar inte länka även om jag skulle vilja det.
Nu ska jag skriva ett inlägg i min blogg!

 //Vindeeeeeeen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0