a dustland fairytale

idag har jag haft en sån jävla skön dag. vaknade med min älskling och vi låg och drog oss hur länge som helst. underbart. det finns inget bättre än att vakna upp bredvid honom ♥ 
åt frukost och sen satte vi oss vid datan och chillade ett tag. vid 3 tiden gick ut för att köpa cigg och cola, sen tog vi en promenad ner till tvärbanan. pratade om hans 18 års dag som är nästa måndag och hur han ska fira den. har en ganska speciell present, men tror han kommer bli jätteglad och jag är sooo excited!
kom tillbaka hem lite innan 4. bytte om och sen drog jag och mamma in till stan och gick till krykan. efter kyrkan gick vi på bio. vi såg filmen nowhere boy som handlar om john lennon. sjukt skön film. var helt euforisk när vi var på väg hem.



stannade vid årsta torg och köpte med oss thai mat. sjukt gott. åt och nu sitter jag här och chillar med lillebrorsan. dricker mjölk och äter havreflarn :) det som hade gjort dagen helt perfekt är om min fina pojkvän hade varit här nu så jag hade kunnat pussa och krama honom. guess you can't have everything. /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0